خط مشی

خط مشی شرکت فاضلاب تهران 

 

شرکت فاضلاب تهران مجری بزرگترین پروژه زیست محیطی در ایران و خاورمیانه می‌باشدکه  با برخورداری  از نیروهای متخصص و امکانات  اجرایی مدرن، فعالیت ها و عملیات خود را تحت نظارت شرکت آب و فاضلاب استان تهران انجام می دهد.

 

این شرکت با بهره گیری از تجربه، تخصص وتکنولوژی،  اقدام به استقرار و پیاده سازی سیستم مدیریت  کیفیت  ISO9001:2008، سیستم   مدیریت  زیست  محیطیISO14001:2004 ، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS18001:2007 ، سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان ISO10002:2004 و سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان ISO/TS10004:2010 نموده و با رعایت کلیه الزامات قانونی قابل کاربرد و سایر  الزامات مرتبط، رئوس خط مشی خود  را  به  شرح ذیل اعلام می دارد:

 

 

·      بهبود تکنولوژی های موجود در ایجاد و توسعه شبکه، خطوط انتقال و احداث تصفیه خانه های فاضلاب  شهر تهران

 

·      تلاش در جهت پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی و جلوگیری از جراحت ها و بیماری های شغلی  و کاهش جنبه ها و مخاطرات

 

·      بهبود کیفیت خدمات و بهینه سازی فعالیت های اجرایی از طریق بکار گیری سیستم ها و فرآیندهای  اثربخش و کارا

 

·     تلاش در جهت افزایش منابع درآمدی، انسانی و سازمانی جهت اجرای طرح فاضلاب تهران

 

·     تعهد به آموزش، تعالی و توانمندسازی کارکنان و تکریم ایشان به عنوان سرمایه های اصلی شرکت

 

·     ارتقاء دانش و آگاهی کلیه ذینفعان شرکت در زمینه صنعت فاضلاب و ترویج فرهنگ کیفیت، ایمنی  ، بهداشت و محیط زیست

 

·    افزایش میزان رضایت و وفاداری مشتریان و کاهش میزان شکایات آنها از طریق گسترش فرهنگ مشتری  مداری در سطح شرکت

 

 

در این راستا، مدیریت ارشد شرکت فاضلاب تهران با همکاری کلیه مدیران و کارکنان، ضمن رعایت کلیه   قوانین و مقررات ملی و بین المللی مرتبط با خدمات شرکت و اجرا و نگهداری اثربخش سیستم های مدیریتی  طرح ریزی شده، متعهد می گردد خط مشی را در تمامی سطوح شرکت بدرستی تفهیم نموده و مورد عمل قرار دهد و با استفاده از روش های نوین مدیریتی، در جهت بهبود مستمر اثربخشی فرآیندهای ارائه خدمات تلاش نماید. این خط مشی به صورت سالیانه  مورد بازنگری قرار می گیرد .

 


تاریخ بروزرسانی : ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ۰۹:۵۲